Naprawa sterownika skrzyni biegów FNR5 Mazda 2,0

 

Sterownik automatycznej skrzyni biegów jest kluczowym elementem nowoczesnych pojazdów, który wpływa na płynność jazdy i komfort kierowcy. Jednak jak każdy inny podzespół samochodu, może ulec uszkodzeniu. Do napisania artykułu skłoniła mnie ostatnio przeprowadzana naprawa. 

Konstrukcja sterownika i zalanie żelem jego elektroniki nie sprzyja kompletnie naprawie, wręcz zniechęca, ponieważ aby dostać się do płyty PCB, trzeba przez parę godzin moczyć sterownik w specjalnym, śmierdzącym preparacie, aby rozpuścić żel. Fakt, że już ktoś próbował naprawić sterownik jeszcze mocniej mówił "nie warto".

Naprawa Audi Q7 50TDI 2018 mHEV

UWAGA MECHANICY Z POLSKI
ZAMIN ZADZWONISZ PRZECZYTAJ 2 PUNKTY:


1. Kliencie, jeśli jesteś zainteresowany naprawą problemu u nas, zapraszamy do umówienia się na naprawę, bądź na diagnostykę komputerową, którą robimy w tym przypadku od ręki i za darmo, aby wstępnie ustalić problem i wstępnie wycenić naprawę.

2. Mechanicy z Polski, miło nam, że tak często do nas dzwonicie, ale JUŻ nie pomagamy telefonicznie ani mailowo, więc proszę nie dzwonić aby się czegoś dowiedzieć. Jeśli jesteś zainteresowany patrz pkt.1. Dlaczego nie pomagamy? Uważam, że powinno się pomagać sobie wzajemnie, ale kilka telefonów dziennie z pytaniem:

Naprawa "nienaprawialnego" alternatora Peugeot 508

Alternator z możliwością zmiany kierunku przepływu prądu to tzw. "odwracalny" alternator, który może działać jako generator lub silnik, w zależności od kierunku przepływu prądu. W standardowym układzie, alternator działa jako generator, czyli przetwarza energię mechaniczną na elektryczną. Zasada działania polega na tym, że wirnik obracający się wewnątrz stojana z cewkami indukcyjnymi wywołuje w nich przepływ prądu elektrycznego. Prąd ten jest następnie przetwarzany przez układ regulacji napięcia i kierowany do baterii samochodowej, która magazynuje energię elektryczną potrzebną do zasilania urządzeń elektrycznych w pojeździe.

Problemy w licznikach w Fordach Focus, S-Max

Gdy pojawia się nam problem z licznikiem w Fordzie Focusie czy S-Maxie i spróbujemy wyszukać informacji na temat tego problemu w Internecie, znaczna część postów będzie brzmiała – przelutuj złącze w liczniku. Nasi klienci często zamiast opisać jaka usterka w aucie występuje, od razu mówią „zimne luty są w liczniku”. Niezależnie czy problem dotyczy „krzaków” na wyświetlaczu zamiast cyfr, nieprawidłowych wskazaniach poziomu paliwa, temperatury czy całkowicie martwego licznika – zawsze mówią – trzeba przelutować licznik.

Volvo V50 – problem z immobilizerem

 Auto zostało przyjęte na problem z immobilizerem. Klient jednego dnia wieczorem zgasił auto, nie wiedząc co czeka go dnia kolejnego. Rano auto, już nie reagowało na przekręcenie kluczyka, a na wyświetlaczu pojawiła się informacja o awarii immobilizera IMMOBILISER SEE MANUAL.

© 2017 Auto-Elektryk Stanisław Niemczyk. All Rights Reserved.

Please publish modules in offcanvas position.